blog kontakt chystané články oblíbené blogy giveaways wishlist

10 prosince 2012

Ziaja Rebuild - Mycí peeling hrubozrnistý

Že je celulitida záležitostí výhradně letní? To teda ne, alespoň pro mě. Já se o svoji celulitidu totiž "starám" celoročně. A na důkaz toho vám dnes představím svého oblíbence posledních pár měsíců. Je od Ziaji a jedná se o Mycí peeling hrubozrnistý z řady Rebuild, která je určena pro obnovu pokožky a pomáhá v boji  proti celulitidě.

Balení o obsahu 200 ml koupíte za 137 Kaček např. zde.
Celá řada Rebuild potom ještě kromě peelingu obsahuje zeštíhlující thermo gely a zpevňující tělová másla. 


Co slibuje výrobce:
- odstraňuje odumřelé kožní buňky
- vyhlazuje pokožku
- stimuluje mikrocirkulaci
- usnadňuje pronikání aktivních látek
- stimuluje činnost anticelulitidových přípravků 

Aktivní látky: výtažek z jinanu dvoulaločného /ginkgo biloba/, BIO-CA2 + Corallina officinalis /mořská řasa/, anticelulitidový fytokomplex - složený z mořských řas, břečťanu, hořkého pomeranče a rozmarýnu, hrubornisté mikrogranulky 

Moje hodnocení:
První, co vás zaručeně zaujme hned při prvním otevření peelingu, je jeho vůně, která je hodně svěží, "větrová", ale přes to jde trošičku do sladka. Pokud bych ji měla popsat, viděla bych to na alpu mixlou spolu s troškou pendreku. Peeling má tužší gelovou konzistenci a obsahuje spoustu hrubých krystalků (mikrogranulek), které pokožku dokonale promasírují, prokrví, obrousí starou odumřelou kůži, vyhladí, ale přes to nevysuší.
Co se týče účinku, nečekejte, že se vám celulitida po týdnu používání zázrakem vytratí ze stehen. Kromě prokrvování pokožky pomocí masáží a peelingování je potřeba taky troška toho pohybu, dodržování pitného režimu a zdravá strava. V masážích a peelinzích ale vidím prostředek, jak se zbavit celulitidy rychleji a krok, který byste rozhodně neměly opomíjet, protože na ni prostě platí. Nevěříte? Zkuste to a po krátké době poznáte samy.

Znáte řadu Rebulid od Ziaji? Co používáte v boji proti celulitidě vy?





(Peeling mi byl k zrecenzování poskytnut zdarma, za což bych chtěla moc a moc poděkovat PR oddělení značky Ziaja. Přes to všechno vás ale můžu ujistit, že v recenzi jsou prezentovány jen a jen moje názory, za kterými si 100% stojím.)

12 komentářů:

  1. Já nepoužívám na celulitidu zatím nic, ale už bych měla začít :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zastávám názor, čím dřív, tím líp, protože v určitém stádiu se s tím ještě něco dá dělat :)

      Vymazat
  2. o tejto rade som ešte nepočula!! rada by som niečo vyskúšala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu ještě vyzkoušet nějakterý z gelů, tak pak dám určitě vědět, jak se mi osvědčil :)

      Vymazat
  3. Já používám různé peelingy, kterými se masíruju a nebo Buffy od LUSH :) A základ je hodně pít, nekouřit, nepít kafe a dobře jíst...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se snažím, až na to dodržování pitného režimu se mi to v rámci možností i daří :)

      Vymazat
  4. ziaju mam ráda :)

    jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. U mě na blogu právě probíhá giveaway o voucher na nákup libovolného sortimentu značky Triola. Budu ráda, když se zúčastníš. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle značka se teď začíná hodně rozšiřovat, docela mě láká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už delší dobu, řekla bych... a určitě něco vyzkoušej, mají moc fajn kosmetiku :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...