blog kontakt chystané články oblíbené blogy giveaways wishlist

23 října 2012

SenzaBox - edice říjen 2012

Asi vám nemusím ani říkat, jak velkou jsem měla radost, když mi včera dorazil email od České pošty, že mi dnes bude doručen SenzaBox. Na svoji první "krabičku krásy" jsem se totiž těšila jak malé dítě na Vánoce, zvlášť potom, co se ke mě dostal seznam výrobků, které bude SenzaBox obsahovat.

Úvodem bych ještě ráda podotkla, že vlastně překvapení v téhle formě nemám vůbec ráda a tak mě ze začátku nechávaly beauty boxy chladnou. Protože objednat si něco a nevědět přitom, co mi přijde, se mi prostě a jednoduše moc nelíbilo. Můžu ale říct, že tohle všechno se s mojí dnešní první krabičkou změnilo, protože já jsem s ní nad míru spokojená, ba ne, jsem z ní tak nadšená, že od teď budu jisto jistě stálým zákazníkem!



A co že to ta moje říjnová senza krabička vlastně obsahuje?
Nalezla jsem v ní nejen 3 plné kosmetické produkty a 4 mini cestovní verze produktů, ale i 1 "deluxe" vzorek a speciální dárek navíc. Takže suma sumárum za 289 Kaček dostanete nášup v podobě 9 kosmetických produktů, z nichž 3 jsou BIO.
Pro více informací o výrobcích z říjnové edice BeautyBoxu klikejte zde.


Vyhlazující báze pod make-up Satin make-up base - Dermacol (30 ml)
Jedná se o jeden z plných produktů, který v krabičce najdete. Tuhle bázi doma už mám a běžně ji používám, takže já osobně jsem s tím, že jsem ji v boxu našla, spokojená, protože je to vážně moc fajn výrobek, protože doopravdy umí to, co slibuje.

Natural Kajal tužka na oči - Benecos
Jde o bio tužku, která, jak se z mého skromného zkoumání zdá, kreslí skoro sama, takže na ni nemusíte vůbec tlačit. Na větší závěry je bohužel zatím brzo. Ještě vám prozradím, že se opět jedná o "plné balení" a mně došla v hnědé barvě.


Slaměnkový denní krém + noční krém - L’Occitane (5 + 5 ml)
Oba produkty moc hezky a poctivě voní, cítím z nich totiž doopravdické slaměnky, takové, které znám z babiččiny zahrady. Navíc už jsem měla tu čest vyzkoušet z téhle řady pleťovou masku, takže už se moc těším, až vyzkouším i tyhle krémy, které by měly pleť nejen hydratovat, ale navíc i omladit.

Tělové mléko Verebena - L’Occitane (30 ml)
Na tohle tělové mléko už mám spadeno delší dobu, takže mě vzoreček opět moc potěšil. Jak se zatím zdá, mléko moc hezky hydratuje pokožku a velice jemně a nenápadně voní a to se mi na něm moc líbí. Navíc to malé rozkošné balení nemůžete nemilovat.

Parfém Pivoňka -L’Occitane (5 ml)
Mini parfém je další věc, ze které jsem nadšená. Je to totiž přesně můj šálek čaje, moc hezká sladká a přesto svěží, ale nevtíravá vůně. A ten mini flakonek, co vám budu povídat. Však moc dobře víte, jak já jsem na ty mini balení...


Deo krystal 24 hodin - Purity Vision (60 g)
Čistě přírodní deodorant, který působí 24 hodin. Tenhle výrobek mě moc zaujal, už jen kvůli tomu nápadu, protože vypadá jako krystal soli a to se jen tak nevidí. Je navíc ideální pro citlivou pokožku, takže jsem na něj doopravdy moc zvědavá, protože už delší dobu přemýšlím nad změnou deodorantu a teď se mi naskytla ta pravá příležitost. Opět se jedná o plné balení.

Mandlová denní i noční hydratační péče pro extrémě citlivou pleť - Weleda (5 ml)
Přichází na řadu vzoreček, který bych klidně oželela, ale věřím, že v zimě mi přijde vhod. Jedná se o výživný krém, jehož základem je čistý mandlový olej v BIO kvalitě. Je vhodný pro citlivou i atopickou pokožku.

Elmex pasta Erosion Protection (20 ml)
Příjemné překvapení balíčku a to doslova. Jestli jsem něco v balíčku nečekala, jisto jistě je to právě zubní pasta. Navíc mě zaujalo, že tahle pasta byla speciálně vyvinuta pro ženy se zdravým životním stylem, chrání totiž zubní sklovinu před působením kyselin z jídla při dietě obsahující hodně ovoce, džusy a iontové nápoje.


No, mé nadšení z říjnové edice SenzaBoxu jste už asi snadno vytušily, takže je zbytečné už cokoliv víc psát. Ještě dodám, že listopadový SenzaBox můžete už nějakou tu dobu objednávat zde... a já už se na něj mooooc těším!

A co vy, máte už svůj říjnový SenzaBox? Co na něj říkáte?

(Říjnový Senza Box mi byl k zrecenzování poskytnut zdarma, za což bych chtěla SenzaTýmu moc a moc poděkovat. Přes to všechno vás ale můžu ujistit, že v recenzi jsou prezentovány jen a jen moje názory, za kterými si 100% stojím.)

25 komentářů:

  1. Já mám smíšené pocity...Dermacol báze mi nesedí, krém od L´occitane jsou spíše na suchou pleť a tužka v černé barvě ke mně moc nejde :( Na druhou stranu, pivoňková vůně je super a deodorant mě mile překvapil. Stejně objednám příští měsíc znova a uvidí se :-D
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tenhle box zase naopak sednul hodně. Taky jsem moc zvědavá, co najdeme v boxíku příští měsíc :)

      Vymazat
  2. MILUJU TU PIVOŇKOVOU VŮNI A TEN FLÁKONEEK!!!:) (omlouvám se za caps lock..:D ale jinak to nešlo..:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tvé nadšení naprosto chápu, protože ta vůně je úžasná :)

      Vymazat
  3. Já jsem stejně jako z minulé krabičky úplně odvařená.. :) jeden kousek lepší než druhý a ty minibalení jsou prostě k sežránííííí! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc ti "závidím" tu bázi od dermacolu :)
    Taky už si budu muset pořídit svojí krabičku krásy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, báze od Dermacolu je fajn věc :) Ještě jsem zvědavá, jak se vytáhne s obsahem krabičky LadyBox.

      Vymazat
  5. Koukám, že samé pozitivní ohlasy. Taky se na svou krabičku už těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, co na ni budeš říkat ty, pokud ti ji teda opět "nezabaví" Holanďan :D

      Vymazat
  6. Myslím, že tento box se velmi vydařil, aspoň mně by se hodilo úplně vše :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky nad míru spokojená a nemůžu se dočkat další krabičky :)

      Vymazat
  7. Už jsem o něm také napsala článek, hodně lidí si ho chválí, ale bohužel přípravky na pleť nejsou vůbec na mojí pleť :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ta nevýhoda překvapení, o které jsem psala. Mně naštěstí tentokrát přípravky sedly, takže jsem spokojená, ale je mi jasné, že ne všem se výběr trefil do vkusu.

      Vymazat
  8. já z něj tolik nadšená nejsem, ale to ty už víš. :-) nicméně jsem ráda, že ty z něj máš radost a splnil tvoje očekávání ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ráno jsem zkusila tuhý krystal a splňuje,co slibuje.Vše se mi líbí,jsem spokojená,vážně se vším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem ho taky zkoušela, jen mi u něj možná chybí nějaká vůně.

      Vymazat
  10. Super věci! Tento měsíc se Senzabox určitě vydařil!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, brala by som všetko! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  12. Hmmm .. mne bohuzel neprisel a firmu to tak obtezovalo, ze chybu zprvu nechteli opravit .. nakonec opravili ale mezi tim mi prisel lady box s tim byla naprosta spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, takovýhle přístup dokáže odradit. Ale já podobnou zkušenost naštěstí nemám. Ladybox už mám taky doma a spokojenost velikánská :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...