blog kontakt chystané články oblíbené blogy giveaways wishlist

06 srpna 2012

Missha M Perfect Cover BB cream (odstín 21)

Missha M Perfect Cover je vlastně prvním asijským BB creamem, který jsem měla tu čest vyzkoušet. Spolu s ním jsem si ještě objednala miniaturu Hot Pink Super Plus od Skin79, který je taky fajn, ale o tom zase někdy jindy. Cena byla okolo $10 i s poštovným za menší 20 ml balení včetně miniatury a kupovala jsem ho na eBay. Recenzovaný je odstín č. 21, ale seženete ho jak ve světlejších, tak i tmavších verzích.

Missha M Perfect Cover BB cream slibuje kromě přirozeně vypadajícího krytí i regeneraci a hydrataci pleti. Významné výtažky z růže, heřmánku pleť vyživují, dodávají ji vláčnost. Působí proti vzniku vrásek a minimalizuje ty již vzniklé, má bělící efekt. Je vhodný pro všechny typy pleti včetně té, která je postižená akné. Použít ho potom můžete buď přímo jako make-up nebo jako bázi pod make-up. Díky SPF 42 chrání před škodlivým UV zářením.



Nejdřív se budu věnovat odstínu, protože jsem si BB cream objednávala hlavně kvůli němu. Jsem totiž docela bledule a drtivá většina i těch nejsvětlejších odstínů make-upů je na mě moc tmavá. Odstín číslo 21 je sice docela světlý a jde trochu do šeda, ale postupně trošku zrůžoví. A můžu říct, že na jaře, když jsem si ho objednávala, bych snesla klidně i světlejší. Vyhovovat mi začal až spolu se začátkem léta, kdy jsem se trochu přiopálila.

BB cream se aplikuje docela dobře, mně nejvíc vyhovuje asi aplikace prsty, protože je to daleko rychlejší. Hezky se roztírá i vsakuje do pleti, navíc pod něj nemusíte dávat krém, takže pokud každé ráno spěcháte tak jako já, bude se vám podobná věcička hodit. Konzistencí je tenhle BB cream takový krémový, hodně podobný make-upu. Když ho porovnám s BB Hot Pink Super Plus od Skin79, tak Missha je víc hutnější.

Krytí čekejte spíš střední než vysoké, předejdete tak menšímu zklamání, které přijde po tom, co vy očekáváte ono slibované "perfect cover". Na větší nedokonalosti je tedy korektor nutný, s těmi menšími pak tenhle BB cream nemá problém, můžete ho i bez problému vrstvit.
Výdrž není tak dlouhá jako u klasického make-upu, ale i tak je poměrně slušná.

Missha Perfect Cover BB Cream je lehký, neudělá vám na obličeji masku, vypadá přirozeně, krásně sjednotí pleť a nezalézá do vrásek. Celkově se mi na pleti moc líbí. Ne každému může ale vyhovovat jeho vůně, která mi ze začátku moc nesedla, ale není tak výrazná a nezůstane na pleti dlouho, takže jsme si zvykla. A asi vám nemusím ani povídat, jak se SPF 42 na léto výborně hodí. Celkově ale říkám za mě jedno velké ano a já si ho rozhodně pořídím znovu.

Máte s tímhle BB creamem nějaké zkušenosti? Který BB cream používáte?




50 komentářů:

  1. Hmmm, to nevypadá vůbec špatně, mohla bys, prosím, uvést prodejce, od kterého sis na BB na ebay koupila? Děkujííí! ;-)
    Kisses..

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tu větu nějak "poťapala", ale ty mi určitě rozumíš ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivinko, to víš, že rozumím :) Kupovala jsem od prodejce bigon2010 :)

      Vymazat
  3. Ten vypadá moc dobře, já jsem si zatím žádný BB nepořídila, mám hodně jiných makeupů, tak až něco spotřebuju, tak půjdu i do BB:-)

    OdpovědětVymazat
  4. já používám Missha M Vita Matte a je parádní, určitě si ho koupím znova, ale spíš někdy v budoucnu, abych stihla vyzkoušet i Perfect Cover. Jinak se taky chystám zkusit nějaký od Skinfood

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skinfood mě taky docela láká, tak až ho zkusíš, tak dej určitě vědět, jak ti vyhovoval :)

      Vymazat
  5. Já jsem zkoušela zatím jen ten Hot Pink, tak jsem docela zvědavá na tvoji recenzi. Já s ním byla spokojená, ale stále dumám, jestli ho rovnou objednat ve větším balení nebo zkoušet dál.
    Tenhle od Misha bych určitě potřebovala ve té světlejší verzi a trochu mě děsí to SPF. Na léto asi dobrý, ale já mám v úmyslu používat BB i přes zimu a to už mi přijde to SPF dost přepálené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, na zimu je to docela dost. To já mám v plánu v zimě nosit klasický make-up, takže to vysoké SPF jsem zas až tak neřešila. A co se týče toho BB creamu od Skin79, tak ten mi taky vcelku vyhovuje, že jsem přemýšlela, že bych šla do velkého balení... akorát teda kryje trošku míň jak Missha

      Vymazat
  6. Mám ten tmavší odstín a jsem navýsost spokojená :) Souhlas s popsanými vlastnostmi. Furt teda říkám, jak budu srovnávat všecky BBčka co dosud mám, ale ony mi teď v létě vůbec nevyhovují - jsou většinou hodně šedé. Missha tolik ne, tak si ji troufnu nosit stále. Nejspíš si ji pořídím i ve velkém balení (i když mě lákají i tmavší odstíny, které jsou ale dostupné jen ve Státech a jsou citelně dražší :-( ).
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem bledule, takže s BBčkama nemám problém ani v létě :D

      Vymazat
  7. Skvělý.. mám ráda takové krémy :)
    Mimochodem, hrozně se mi líbí tvůj blog, jak designově, tak obsahově.. odteď tě sleduji přes GFC :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nad BB krémem stále jen uvažuji, ale v podstatě stejně používám lehce krycí, tekutější make-upy se SPF, takže jakoby BB krémy :-). Ale až mě najký hodně zaujme, asi do něj půjdu. Pěkná recenze, díky.

    bourjoisgirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji :)
    s BB creamy nemám zkušenosti, použžívám tónovací krém od Giordani Gold a s tím si vystačím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám vyzkoušeno a musím říct, že mi velmi vyhovoval, byl příjemný, celkem dobře kryl, určitě bych ho mohla doporučit:-)

    OdpovědětVymazat
  11. To zní skvěle :). Já ještě žádný BB Cream neměla, asi proto, že už mi leze na nervy reklama v televizi "bíbí, bíbí" :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já televizi skoro vůbec nesleduju, takže tohle jde naštěstí mimo mě :)

      Vymazat
  12. S tímto bb creamem zkušenosti nemám. Ale kdybych mohla doporučit, tak zatím nejlepší, co jsem měla byl od Clinique :).

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavá recenze. S tímhle BB zatím zkušenosti nemám...
    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. mně právě včera dorazil ten hot pink :) už jsem měla vzorečky a jsem s ním moc spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hot pink je taky fajn, přemýšlím, že bych ho objednala ve veětším balení :)

      Vymazat
  15. Já teda boomu BB creamu zatím úspěšně odolávám ! :D Ale po tak pěkných recenzích netuším jak dlouho ještě :))


    Michell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně bylo hned jasné, že neodolám, takže máš můj obdiv, že zvládáš odolávat tak dlouho :)

      Vymazat
  16. mně včera dorazily miniaturky od skin79 takže stále zkouším, ale missha mě taky moc láká :)

    OdpovědětVymazat
  17. nemám žádný bb cream protože na ten od garnieru jsou tak rozporuplné reakce ze se mi no nechce kupovat,)vždycky sem chtěla vyzkoušet právě ten růžový hot pink nebo tak nějak,))
    pěkná recenze...nemám paypal jinak bych taky zkoušela zahraniční samosebou,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier se snad ani nedá nazývat BB creamem, protože toho s těmi asijskými má pramálo společného... a pokud se rozhodneš zkoušet, tak Hot Pink je taky fajn, doporučuju :)

      Vymazat
  18. Skvela recenze..ja se musim priznat, ze jsem jeste zadny BB cream nezkusila, jsem proste ostyda, no:) Mozna je cas to rychle napravit:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za pochvalu :) Tak šup šup to honem napravit... ;)

      Vymazat
  19. vyzerá celkom dobre. (: Aj keď ja tiet o BBčká celkovo nemusím. Možno by som sa už mohla k nejakému dokopať.. (:

    OdpovědětVymazat
  20. Ten vypadá dobře. No... já se ještě rozhoduju jestli BB cream vůbec kupovat...
    Z jedné strany slyším je strašnej, je na nic atd. z druhé zase je skvělý, ber ho, je suprovej :))
    Takže nevím, nevím. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba nebyla spokojená s Garnierem, ale tenhle asijskej mi docela vyhovuje. Je to hodně individuální, proto je lepší si prvně sehnat vzorečky :)

      Vymazat
  21. ten mám vo vzorke ale ešte som ho neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej určitě vědět, jak s ním jsi spokojená :)

      Vymazat
  22. Nechápu jak Garnier může prodávat údajně BB krém, když to s BB krémem pro mě nemá nic společného... Přemýšlím o zrovna tomhle Missha BB nebo od Skin79. Měla jsem vzoreček toho BB od Garnieru a asi už nikdy bych si nepořídila žádný drogérkový BB. :/ jsou někde úplně jinde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky nechápu... protože podle mého názoru se Garnier snad ani nedá nazývat BB creamem. Myslím, že ať si objednáš Misshu nebo Skin79, nešlápneš vedle :)

      Vymazat
  23. vždy som túžila vyskúšať pravý ázijský BB krém, pretože ten od garnieru nieje nič moc...vďaka za skvelú recenziu, isto porozmýšľam aj nad týmto :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, pozývam ťa na môj nový blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Děkuji :) Určitě ho vyzkoušej, věřím, že nebudeš zklamaná :)

    OdpovědětVymazat
  25. Snad někdy taky Misshu vyzkouším :) Mám zkušenost jen se Skin79 a ta kvalita je oproti Garnieru vážně úplně někde jinde. Ale to i celkově oproti všem make-upům, co jsem měla. Momentálně jsem ze Skin79 totálně unešená :D

    OdpovědětVymazat
  26. potřebovala bych něco, co sjednotí plet a neničí ji, nepotřebuju super krycí, protože mám vcelku dobrou plet, jen občas někde zarudlou "flekatou" myslíš, že tento BB by byl vhodný? a poštovné stálo kolik? :D takový výslech, málo kdy si objednávám ze zahraničních stránek i když bych ráda, ale nikdy se mi nechce platit to poštovné.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by pro tebe tenhle BB cream byl ideální, super krycí není a má na pleť pěstící účinky. A cena $10 byla za menší balení i včetně poštovného :)

      Vymazat
  27. Taky jsem Perfect Cover vyzkoušela, taky jsem bledule se sušší pletí a jsem moc spokojená. Na denní nošení jsem si od SKIN79 vyzkoušela i VIP Gold a jsem opravdu nadšená, je hodně přirozený...jak jste psaly o vzorečcích. Asi je fakt lepší si to předem vyzkoušet. Já poprosila mybbcream.cz o vzorky a do dvou dnů jsem je měla doma, aspoň jsem se mohla dobře rozhodnout...

    OdpovědětVymazat
  28. Objednala jsem si od Misshi SIGNATURE REAL COMPLETE, č. 21 Light Pink beige, kabelkové balení 20g. Použila jsem ho jen jednou a ráda ho pošlu dál, protože je na mě příliš světlý. Piště na mail ruhezone@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Read More Here l1n06u0s65 fake louis vuitton replica bags hermes h6v11t2p81 Get More Info x5m84v5j87 replica gucci handbags 7a replica bags wholesale d7j42a5u66 replica bags vuitton hermes fake z0n66b1b55 replica bags seoul

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...